Naujiena

„Bleiro ragana“ sulauks vaizdo žaidimo adaptacijos

Mantas Skvarnavicius. 2019 06 11

„Bleiro ragana“ sulauks vaizdo žaidimo adaptacijos

Šią vasarą pasiruoškite patys nukeliauti į tamsųjį Juodųjų kalvų mišką, nes šiandieną per „E3“ (The Electronic Entertainment Expo) konferenciją buvo oficialiai paskelbtas „Bleiro raganos“ (angl. „Blair Witch“) vaizdo žaidimas. Oficiali žaidimo išleidimo data yra rugpjūčio 30 diena, o jam sukurti bendrai jėgas sujungė kino industrijos milžinas „Lionsgate“ ir žaidimų kūrėjai „Bloober Team“. Kartu su paskelbimu, buvo parodytas ir žaidimo anonsas, pateikiantis šiek tiek žaidimo eigos bei pagrindinį jo veikėją.

Naujojo „Bleiro raganos“ žaidimo istorija vyks 1996-tais metais, kelis metus prieš pagrindinius filmo „Bleiro raganos projektas“ (angl. „The Blair Witch Project“) įvykius. Žaidėjai valdys Elisą, buvusį policininką kuris turi problemų kupiną praeitį. Kuomet prie Burkitsvilio esančiuose Juodųjų kalvų miškuose pradingsta jaunas berniukas, Elisas prisijungia prie paieškos komandos norėdamas rasti dingusį vaiką. Galiausiai radęs Bleiro raganą, buvęs policininkas turi susiremti su savo baimėmis ir suradęs berniuką pabėgti iš miškų gyvas. Atiduodami pagarbą originaliajam filmui, kūrėjai anonse daug kur rodo vaizdą filmuojamą vaizdo kamera ir taip pridėdami prekės ženklu tapusį „rastos vaizdo medžiagos“ žanro efektą šiai psichologinio siaubo istorijai.

Išleisto 1999-tais metais „Bleiro raganos projekto“ scenarijus buvo parašytas, režisuotas ir koreguotas filmų kūrėjų Danielio Myricko ir Eduardo Sanchezo. Mažo biudžeto avantiūra buvo pateikta „rastos vaizdo medžiagos“ formatu bei pasakojo trijų filmą kūrusių žmonių istorija beieškant Bleiro raganos Juodųjų kalvų miškuose. Anot filmo rinkodaros komandos, trijulė taip ir nebuvo rasta, o aptikta vaizdo medžiaga buvo viskas ką pavyko atgauti. Kadangi filmas pasirodė eroje prieš išmaniuosius telefonus ir „Google“, kuris būtų pasiekiamas ranka, daugelis filmą žiūrėjusių galvojo, kad filmas iš tikrųjų yra dokumentika, o ne siaubo filmas. Būtent dėl to, filmą pasiekė tokia sėkmė ir jis uždirbo stulbinantį 248 milijonų JAV dolerių pelną, su 60 tūkstančių JAV dolerių pradiniu iždu.

Holivudui pastebėjus „Bleiro raganos projekto“ sėkmę, gimė naujas siaubo filmų sub-žanras. Tolimesni „rastos vaizdo medžiagos“ filmai, tokie kaip „Paranormalūs reiškiniai“ (angl. „Paranormal Activity“), taip pat susilaukė didelio žiūrovų dėmesio bei atrado savo sėkmę. Po pirmosios „Bleiro raganos projekto“ dalies, buvo išleistos dar dvi, iš kurių naujausia buvo 2016-tais metais išleistas tęsinys, taip pat atnešęs nemažą pelną – 45 milijonus JAV dolerių su 5 milijonų JAV dolerių pradiniu iždu. Žinant, kad siaubo žanrų adaptacijos praeityje susilaukė nemažo pasisekimo, galime to paties tikėtis ir šiuo atveju, o naujausią pirmąjį filmo adaptacijos į vaizdo žaidimo anonsą galite išvysti čia: